نقش برآب شدن توطئه های شياطين با اتحاد مردم

امام جمعه موقت بندرعباس گفت:توطئه های شیاطین و استکبار جهانی با اتحاد و همدلی مردم نقش بر آب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس در خطبه های نماز جمعه افزود:مردم با اخلاص و اتحاد همیشه در دوره های خاص به میدان آمدند و نقشه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کردند.


وي با اشاره به سالروز برپایی نخستین نماز جمعه کشور در تهران به امامت آیت اله طالقانی گفت:دفاع از شهدا و ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی در سنگرهای نماز جمعه شکل گرفته و هر روز اثر گذارتر می شود.


وی به تشکیل کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد وگفت: انتظار مردم از دولتمردان این است که با غنیمت شمردن فرصت و انتخاب افراد کاردان ، مقتدر و دلسوز کابینه ای موفق در خدمت به جامعه داشته باشند.


خطیب جمعه بندرعباس افزود: دولتمردان باید به فکر رفاه عمومی مردم باشند و نظارتهای بیشتری بر بازارو قیمت کالا و خدمات داشته باشند.


حجت الاسلام فروزان نژاد با اشاره به 7 مرداد سالروز عملیات موفق آمیز مرصاد در سال 67 گفت: امروز هم در سالروز عملیات مرصاد رزمندگان اسلام با جانفشانیهای خود توانستند شهر موصل را ازاد کنند و داعشیان را از منطقه بیرون کنند.


وی افزود: دهه کرامت نیز فرصت بسیار خوبی است تا از کرامات و فضائل اخلاقی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بی موسی بهره مند شویم و با تدوین برنامه های ارزشی و اسلامی اهل بیت (ع) را به نسلهای آینده بیشتر و بهتر معرفی کنیم.


امام جمعه موقت بندرعباس به نهم مرداد روز انتقال خون هم اشاره کردو گفت: هرمزگان یکی از استان‌هایی است که نیازمند اهدای خون است و باید بیماران نیازمند را با اهدای خون دریابیم .

انتهای پیام/پ

هرمزگان یکی از استان‌هایی است که نیازمند اهدای خون است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.