اصفهان؛

در کابینه دولت دوازدهم باید افراد کارآمد و فعال حضور پیدا کنند

استاد دانشگاه اصفهان گفت:در کابینه دولت دوازدهم باید افراد کارآمد و فعال حضور پیدا کنند و افرادی که کارآمدی‌شان زیر حد انتظار مردم بوده و به جهت داشتن ثروت و سرمایه، محرومیت طبقات پایین جامعه برای‌شان قابل درک نیست باید از دولت حذف شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن نصری  با اشاره به حضور افراد جدید در کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: در کابینه دولت دوازدهم نباید هیچ‌گونه تفکر اشرافی جاری و زیرمجموعه‌های آن‌ها از فیش‌های نجومی برخوردار باشند، کسانی که نمی‌توانند با تفکر اشرافی مقابله کنند و آن را همراهی می‌کنند باید از کابینه دولت دوازدهم حذف شوند.

وی ادامه داد: در کابینه دولت دوازدهم باید افراد کارآمد و فعال حضور پیدا کنند و افرادی که کارآمدی‌شان زیر حد انتظار مردم بوده و به جهت داشتن ثروت و سرمایه، محرومیت طبقات پایین جامعه برای‌شان قابل درک نیست باید از دولت حذف شوند.

استاد دانشگاه اصفهان در این خصوص افزود: افراد کابینه دولت دوازدهم باید جزو وزرایی باشند که سیاست‌های کلان نظام را طبق قانون اساسی پیگیری و اجرا کنند، اقتصاد مقاومتی را  باور داشته باشند و بر اساس سیاست‌های کلان که مقام معظم رهبری بیان فرمودند عمل کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: افراد کابینه دوازدهم نباید هر کار درست و اشتباهی را انجام دهند و بعد بگویند که بر اساس اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی داشتن روحیه جهادی را از ویژگی‌های اصلی وزرا دانست و خاطرنشان کرد: اگر وزرا افرادی باشند که فقط داری تخصص باشند و هیچ تعهدی به نظام و انقلاب نداشته باشند یا بالعکس، نمی‌توانند به درستی کار کنند.

نصری در پایان با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم نباید به صورت یک شرکت سهامی باشد، بیان داشت: دولت نباید وابسته به گرایش و حزب خاصی باشد که افراد از طرف آن حزب یا گرایش کاری را به انجام برسانند و به جای منافع ملی به فکر منافع حزب و گرایش خود باشند.

 

انتهای پیام/م

وزرا باید محرومیت طبقات پایین جامعه برای‌شان قابل درک باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار