اینانلو: هدف تیم ما کسب سه امتیاز مقابل گسترش فولاد است/طیبی در حق پارس جنوبی کم لطفی کرد

مربی تیم پارس جنوبی جم گفت: استراتژی و هدف تیم ما کسب هر سه امتیاز از بازی مقابل گسترش فولاد است.

به گزارش حسین اینانلو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: تیم ما ابتدا اردویی یک هفته ای را در کرج برگزار کرد و سپس برای دیدار با تیم گسترش فولاد راهی شهر تبریز شد.خوشبختانه تاکنون تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تمام بازیکنان از روحیه مناسبی برخوردار هستند.

وی در مورد بازی امروز تیم های پارس جنوبی و گسترش فولاد گفت: استراتژی و هدف تیم ما کسب هر سه امتیاز از بازی مقابل گسترش فولاد است و برگزاری این دیدار در خارج از خانه تفاوت چندانی ندارد.

مربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: تیم ما امسال چهار دروازه بان بسیار توانمند دارد فروزان، گوهری،حاجیوند و یک دروازه بان ارمنستانی چهار دروازه بان فصل جدید پارس جنوبی خواهند بود اما برای بازی فردا قرار است محسن فروزان درون دروازه قرار بگیرد.

اینانلو با اشاره به جدایی ناگهانی محمد طیبی از تیم پارس جنوبی جم عنوان کرد: طیبی به پارس جنوبی کم لطفی کرد و باید دو یا سه هفته زودتر به ما اعلام می کرد که قصد دارد به قطر برود تا تیم ما از جدایی او لطمه نخورد. البته با درایت کادرفنی دو مدافع را جایگزین طیبی کرده ایم و این دو بازیکن حتی شاید بتوانند نسبت به طیبی عملکرد بهتری از خودشان ارائه دهند.

 

انتهای پیام/

پارس جنوبی به دنبال پیروزی برابر گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار