اعتراض باشگاه پرسپولیس بابت اخراج علیپور

باشگاه پرسپولیس فردا نامه اعتراضی خود بابت اخراج اشتباه علیپور به سازمان لیگ برتر ارسال می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور مهاجم پرسپولیس در بازی  هفته اول لیگ هفدهم برابر فولاد خوزستان با دریافت دو کارت زرد اخراج شد. طبق اظهارات برخی از کارشناسان داوری اخراج این بازیکن سختگیرانه بوده است . 

براین اساس عبدالصمد ابراهیمی وکیل نوراللهی نامه اعتراضی نسبت به اخراج این بازیکن تنظیم کرده و در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس فردا اعتراض خود را تقدیم سازمان لیگ برتر می کنند تا شکایت این باشگاه به کمیته انضباطی ارجاع و مورد رسیدگی قرار بگیرد. 

اعتراض باشگاه پرسپولیس بابت اخراج علیپور

نامه اعتراضی علی علیپور به شرح ذیل است؛ 

ریاست محترم سازمان لیگ برتر فوتبال 

با سلام و احترام 

اینجانب علی علیپور عضو تیم فوتبال پرسپولیس تهران به حضورتان معروض می دارم در دیدار با فولاد خوزستان و در چارچوب هفته نخست لیگ برتر دور هفدهم که روز پنج شنبه 5 مرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد در دقیقه 71 با دریافت  کارت زرد دوم از بازی اخراج شدم و این موضوع باعث محرومیتم از دیدار بعدی شد. 

نظر به اینکه حسب اظهارات کارشناسان محترم امر داوری تصمیم متاخذه صحیح نبوده مستدعی است با ارجاع موضوع به کمیته انضضباطی مراتب مورد بازنگری قرار بگیرد. 

به صورت تکمیلی اعلام می کنم با رعایت بند 3 ماده 31 بند یک ماده 67 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ، اصلاح تصمیم مذکور را استدعا دارم. 

با عنایت به برگزاری هفته دوم رقابت ها در روز پنج شنبه 12 مرداد ماه تسریع در رسیدگی را مزید امتنان دارم. 

ضمن اینکه عبد الصمد ابراهیمی با اختیارات تام حقوقی به عنوان نماینده اینجانب به حضورتان معرفی می شود. پیشاپیش از مساعدت شما سپاسگزارم. 

نامه اعتراضی علیپور بابت اخراجش  در بازی با فولاد خوزستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
باید پای طرف میشکست تا راضی میشدین؟ چرا بعد ازسوت اون حرکت رو انجام داد؟
آخرین اخبار