یاسوج؛

کشف بیش از 74 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگيلويه و بوبراحمد از کشف بیش از 74 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار مهدی انصاری در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی در محور یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در این جاده ارتباطی کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی پژو 206 مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.

انصاری خاطرنشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو، مقدار 74 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک خودروی زانتیا که اسکورت این خودرو بوده نیز توقیف که همدست این قاچاقچی مواد مخدر بوده هم دستگیر شده گفت: هر دو متهم با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

سردار انصاری در پایان، از عزم جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

شهروندان  یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.