نصرتی: نباید مانند برخی تیم ها در آسیا زنگ تفریح باشیم

مدافع تیم نفت گفت: در مسابقات آسیایی نماینده ایران هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم شایسته ای باشیم و مانند برخی تیم های دیگر در آسیا، زنگ تفریح نباشیم.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی نفت تهران مقابل سپیدرود رشت بیان کرد: تنها دلیل پیروزی تیم ما در این مسابقه رفاقت و همدلی بود و خیلی خوشحال هستم که موفق شدیم مقابل سپیدرود به پیروزی برسیم.

وی افزود: ترکیب تیم ما در این مسابقه 5 بار تغییر کرد و با صحبت های حمید درخشان و همدلی که بازیکنان داشتند، توانستیم 2 بر یک پیروزی شویم. در نیمه نخست به دلیل نداشتن تمرکز لازم، یک بر صفر عقب افتادیم اما در بین 2 نیمه، سرمربی صحبت های خوبی انجام داد و  تصمیم گرفتیم تا در این دیدار به پیروزی یرسیم.

نصرتی درباره گلزنی اش در این دیدار گفت: ابتدا باید به آل کثیر بابت بازی خوبش تبریک بگویم، زیرا او بازیکن با استعدادی است و در این مسابقه نیز فوق العاده بازی کرد. پیش از اغاز مسابقه درخشان، سرمربی تیم تصمیم گرفت تا پنالتی را من بزنم و خیلی خوشحال هستم که پنالتی نیز به گل تبدیل شد.

مدافع نفت در پایان گفت: در آسیا نماینده ایران هستیم و نباید در آن رقابت ها، زنگ تفریح دیگر کشورها شویم. امیدوارم مسئولان به تیم ما کمک کنند تا این مشکلات برطرف و بتوانیم به خوبی در مسابقات آینده حاضر شویم.

انتهای پیام/

نصرتی: درخشان تصمیم گرفت من پنالتی بزنم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار