نماینده مردم شهرستان خوی درمجلس شورای اسلامی؛

افراد عملگرا به کابینه جدید وارد شوند

نماینده مردم شهرستان خوی در مجلس شورای اسلامی گفت : در کابینه جدید باید افرادی وارد شود که عملگرا باشد .

سید تقی کبیری در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اظهار داشت : در کابینه دوازدهم با توجه به وضعیت موجود کشور و تجربه ای که دولت یازدهم دارد ، حتما تغییراتی باید ایجاد شود .

وی افزود : خصوصا در حوزه ی اقتصادی با توجه به اینکه مشکلات عدیده ای وجود دارد و واقعا هم مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند ، لذا باید تیم اقتصادی در کابینه ی جدید باید کارآمد ، فعال و پویا بوده تا بتواند متناسب با مشکلات امروز مردم در این حوزه راه حل های میدانی و عملی پیدا کند .

نماینده ی مردم خوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در نتیجه می طلبد که در کابینه جدید افرادی وارد شوند که عملگرا باشند و در راستای رفع مشکل تولیدکنندگان و علاج رکود ، اقدامات موثری انجام دهند بطوریکه که مردم براحتی تغییرات و رفع مشکلات اقتصادی را بر سر سفره زندگی خود لمس کنند .

سید تقی کبیری در ادامه سخنان خود ، منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی را پر اهمیت دانست و اضافه کرد : بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری ؛ اگر امروز بخواهیم تمام مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی حل شود نیاز است که امروز بحث اقتصاد در اولویت قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه در حوزه مسائل سیاسی و فرهنگی و اجتماعی هم نیاز به تحول است افزود : تحول به معنایی که در کابینه ، اگر وزیری در مسیر حرکت تغییری ایجاد نکند یا باید تحول و تغییر جدی صورت بگیرد یا رویکرد جدیدی اتخاذ گردد .

نماینده مردم شهرستان خوی در مجلس شورای اسلامی همچنین به مسائل پیرامون سیاست و روابط داخلی و خارجی پرداخت و گفت : در بخشی از این روابط ها در این دولت توفیقاتی حاصل شد و این به این معنی نیست که تمام کابینه نیاز به تغییر و ترمیم دارد بلکه احساس می شود در برخی موارد ، تغییر در روشها و عملکرد ها هم می تواند موثر باشد .

سید تقی کبیری در پایان سخنان خود گریزی هم به مسائل حوزه اجتماعی و دغدغه ی جدی مقام معظم رهبری درحوزه ی فرهنگی اشاره کرد و بر ضرورت تغییر و اهتمام جدی بر رفع مسائل و مشکلات این حوزه تاکید کرد .

انتهای پیام/ح

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود افراد عملگرا به کابینه دولت جدید شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
مگراطراف روحانی عملگراوجودداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
مگراطراف روحانی عملگراوجودداره؟