سلطانی فر:

تهیه و تدوین اساسنامه کمیته ملی المپیک در حال ارسال است

تهیه اساسنامه کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک در حال ارسال است و امیدوارم با اساسنامه جدید انتخابات فدراسیون ها زوتر برگزار شود.

تهیه و تدوین اساسنامه کمیته ملی المپیک در حال ارسال است به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان با ستاد تبریز 2018 گفت:ورزش این امکان را ایجاد می کند که موجب شادی و نشاط یک ملت شود و غرورملی را افزایش دهد.

وی افزود: بحث تهیه و تدوین اساسنامه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در حال ارسال است. امیدوارم بتوانیم با اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی که به تصویب هیات دولت برسد بتوانیم انتخابات ها را برگزار کنیم امروز به عنوان یک کار اساسی متناسب با قوانین بین المللی که با قوانین داخلی هم منطبق می شود اساسنامه جدید تدوین شده است چندین رویداد بین المللی را در سال 2018 در تبریز برگزار می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آذربایجان‌شرقی یک استان مهم و تأثیرگذار در توسعه شمال غرب کشور است و ظرفیت‌های زیادی را در زمینه اقتصادی دارد که توانسته سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی زیادی را جذب کند آذربایجان‌شرقی ظرفیت بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد .
 
سلطانی فر  تصریح کرد: آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های بسیار خوب گردشگری همچون گردشگری سلامت، مذهبی و تاریخی دارد و معتقدم تبریز با این ظرفیت‌ها نه تنها برای کشورهای اسلامی بلکه می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری دنیا تبدیل شود توسعه صنعت گردشگری آذربایجان‌شرقی می‌تواند تأثیر بسیار مطلوبی در زمینه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی برای این استان داشته باشد.

 وی افزود: تبریز 2018 ظرفیت بسیار بزرگی برای نشان‌دادن توانمندی‌های تبریز و حل مشکلات آذربایجان‌شرقی همچون اشتغال است. همچنین بر اساس توافق با خانم احمدی‌پور، با تشکیل این کارگروه مشترک درصدد فعال‌کردن گردشگری ورزشی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد :میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی همچون المپیک، جام جهانی، بازی‌های آسیایی و منطقه‌ای تأثیر بسزایی در توسعه گردشگری کشور میزبان دارد؛ چرا که هواداران زیادی از سراسر دنیا برای تماشای این مسابقات به کشور میزبان سفر می‌کنند امروز در این استان حضور یافتیم تا در برگزاری باشکوه رویداد تبریز 2018 و مراسم افتتاحیه آن نقش‌آفرینی کنیم.

 انتهای پیام/ 

نشست مشترک وزارت ورزش با ستاد تبریز 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار