کرمان؛

آغاز اجرای طرح ملی خادم در رودبار

رییس جمعیت هلال احمر رودبار جنوب از آغاز اجرای طرح ملی خادم برای 800 خانوار در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،اسحاق آزادرخت، رییس جمعیت هلال احمر رودبار جنوب با اشاره به اینکه این طرح از امروزبه مدت 2 ماه شروع و چهار هزار نفر از مردم این شهرستان از آموزش های این طرح بهره مند می شوند؛ گفت: این طرح با هدف آماده سازی مردم در برابر حوادث، ارتقای توانمندی آنها برای مقابله با مخاطرات و افزایش تاب آوری جامعه دراین شهرستان به اجرا در آمده است.
وی افزود: در اجرای طرح ملی خادم، افراد متخصص و آموزش دیده جمعیت هلال احمر به درب منازل مراجعه کرده و آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها ارائه می‌دهند.
آزادرخت با بیان اینکه طرح ملی خادم در راستای تحقق شعار خانواده آماده، جامعه آماده کلید خورده است، تصریح کرد: در این طرح میزان آمادگی خانواده ها با 15شاخص از جمله وجود کیف اضطرار در خانواده‌ها، اطلاع از نقشه اضطرار خانواده، داشتن برنامه برای رسیدگی به افراد کم‌توان، وجود فرد آموزش دیده در خانواده و میزان آگاهی نسبت به اجزای ایمنی ساختمان سنجیده می‌شود.
گفتنی است: در طرح ملی خادم به هر کدام از خانواده‌ها یک کد تعلق می‌گیرد و همچنین تغییرات سطح آگاهی امدادی خانواده ها در این مراجعات رصد می‌شود.
انتهای پیام/ی

آغاز اجرای طرح ملی خادم در رودبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.