دستگیری مدیر صفحه شبکه اجتماعی غیر اخلاقی

پلیس فتا اعلام کرد شخصی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری مدیر صفحه شبکه اجتماعی غیر اخلاقیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ ‌علی کریمی‌، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: در پی گشت زنی‌های سایبری توسط پلیس فتا استان کرمانشاه مشخص شد‌، فرد یا افرادی ناشناس اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای غیر اخلاقی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نموده و در آن ضمن اغفال پسران و دختران جوان اقدام به انتشار فیلم و تصویر مستهجن می‌نماید لذا با توجه به حساسیت، موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و با بررسی‌های و تخصصی توسط کاراگاهان خبره پلیس فتا متهم که جوانی کرمانشاهی بود شناسایی و با هماهنگی مقام  قضایی دستگیر و ادله جرم ضبط و جهت بررسی به ازمایشگاه جرایم سایبری تحویل داده شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در بررسی‌های فنی از ادله جرم مشخص گردید متهم با روش‌های خاصی ‌اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه از دیگران می‌نماید.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان گفت: کارشناسان این پلیس با رصد شبانه روزی فضای سایبر با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند برابر مقررات و قانون برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان گفت: این پلیس از شهروندان تقاضا دارد در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما  با پلیس فتا در میان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.