پناهی خبر داد:

حمایت مدرسه علوم رفتاری از ایده‌های کاربردی و خلاقانه دانشجویان

دبیر کمیته دانشجویی ستاد علوم معاونت علمی گفت: مدرسه علوم رفتاری تشریح ساختار مغز را به دانشجویان آموزش می‌دهد.

حمایت مدرسه علوم رفتاری از ایده‌های کاربردی و خلاقانه دانشجویانرضا پناهی دبیر کمیته دانشجویی ستاد علوم و فناوری شناختی معاونت علمی در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: مدرسه علوم شناختی با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان در حوزه علوم، فناوری و رفتار‌های اعضای بدن برگزار می‌شود؛  این مدرسه می‌تواند محلی برای تحقیق و پژوهش بیشتر محققان باشد.

وی عنوان کرد: مدرسه علوم شناختی موقعیت خوبی برای تحقیق علم شناختی است، زیرا این دانش بین رشته‌ای بوده و در بین دانشجویان علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی مشترک است و در هر یک از این شاخه‌ها دارای زیرمجموعه‌های کاربردی است.

پناهی تأکید کرد: برای تحقیق و پژوهش در حوزه علوم شناختی که بین رشته‌ای است هیچ محدودیتی از نظر گرایش تحصیلی نداریم و حوزه علوم شناختی می‌تواند زمینه‌ساز پژوهش‌های کاربردی دانشگاهی در کشور شود.

وی ادامه داد: در مدرسه علوم شناختی دانشجویی مباحثی مانند کارکرد‌های شناخت مغز، حافظه، توجه و یادگیری، تصمیم‌گیری و ساختار مغز بررسی و آموزش‌های لازم داده می‌شود.

پناهی ادامه داد: تشریح مغز انسان از دیگر موضوعاتی است که در این مدرسه تابستانی به دانشجویان گرایش‌های مختلف پزشکی و حتی علاقه مندان به این رشته آموزش داده می‌شود و آن‌ها را با شیوه‌های مختلف آموزشی و به خصوص روش‌های تحقیق نوین آشنا می‌کنند.

پناهی اظهار کرد: دانشجویانی که دارای ایده‌های نو و کاربردی هستند از طرح‌هایشان حمایت همه‌جانبه مالی و تجهیزاتی صورت می‌گیرد و مدرسه هزینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی آنها را قبول می‌کند.

انتهای پیام/

کاربرد علوم شناختی در بین رشته‌های مختلف پزشکی و فنی مهندسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار