تصویب پیش نویس قانونی برای جلوگیری از واگذاری بیت المقدس به فلسطینیان

نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی قانونی را به تصویب رساندند که واگذاری بخش‌هایی از بیت المقدس را به فلسطینی‌ها دشوار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رویترز، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز چهارشنبه قانونی را به تصویب اولیه رساند که طبق آن هرگونه رأی گیری در آینده برای دست کشیدن و واگذاری بخش هایی از بیت المقدس به فلسطینی ها را دشوار می کند.

این قانون در صورت تصویب نهایی تاکید دارد برای هرگونه پیشنهادی به منظور واگذاری بخش هایی از بیت المقدس به فلسطینی ها، موافقت دستکم 80 نماینده از 120 نماینده کنست لازم است. این قانون برای اجرایی شدن لازم است در سه جلسه به رأی گذاشته شود. این پیش نویس ممکن است تا پایان امسال به قانون تبدیل شود.

گفتنی است مسأله بیت المقدس یکی از موانع اصلی در مسیر تلاشهای بین المللی برای از سرگیری مذاکرات سازش میان اسرائیلی ها و فلسطینی ها پس از شکست مذاکرات در سال 2014 است.

رژیم صهیونیستی پس از به دست گرفتن کنترل قدس شرقی اعلام کرده، بیت المقدس پایتخت ابدی اسرائیل است. قرار است دو جلسه دیگر برای رأی گیری این قانون، پس از بازگشت نمایندگان اسرائیل از تعطیلات تابستانی انجام شود.

انتهای پیام/

تلاش پارلمان رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از واگذاری بیت المقدس به فسطینیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار