به منظور خنثی کردن تهدیدات علیه امنیت ملی؛

سرگئی شویگو: روسیه ملزم به تقویت ظرفیت های نظامی خود است

وزیر دفاع روسیه اعلام کرد کشورش مجبور است برای خنثی کردن تهدیدات علیه امنیت ملی خود، توانمندی های نظامی خود را افزایش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از خبرگزاری تاس، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، روز چهارشنبه گفت: کشورش مجبور است برای خنثی کردن تهدیداتی که علیه امنیت ملی خود احساس می کند ظرفیت ها و توانمندی های رزمی خود را در منطقه نظامی جنوبی با اتخاذ تدابیر متقارن، همچنان افزایش دهد.

شویگو افزود: در شرایط کنونی روسیه مجبور است برای حذف تهدیدات جدیدی که علیه امنیت ملی خود احساس می کند، تدابیری برای بازدارندگی راهبردی، و افزایش ظرفیت ها و توانمندی های رزمی خود در پیش گیرد.

به گفته وزیر دفاع روسیه، از ماه آوریل در مجموع 16 هواپیمای نیروهای هوایی آمریکا و انگلیس به صورت دائمی در رومانی مستقر شده اند. از ابتدای امسال آمریکا به تنهایی بیش از 130 پرواز شناسایی در امتداد مرزهای جنوبی روسیه انجام داده است. 

شویگو خاطرنشان کرد یکی از گام های مهم در مسیر افزایش پتانسیل نظامی روسیه در منطقه نظامی جنوبی، تشکیل ارتش ترکیبی در مارس 2017 بود. 

وی افزود : افزون بر آن، ما چهار گردان پلیس نظامی تشکیل داده ایم که هم اکنون سرگرم اجرای وظایف خود در مناطق عاری از تنش و درگیری در سوریه هستند. 

وزیر دفاع روسیه تصریح کرد همه تلاش های سازمانی با عرضه تسلیحات مدرن و جنگ افزار نظامی به منطقه نظامی جنوبی در شش ماه گذشته همراه شده اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار