والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۷– اندونزی؛

تقی‌زاده: حریفان به دنبال شکست دادن ما هستند / با ارائه بازی خوب برنده شدیم

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران گفت: همه حریفاتن به دلیل اینکه ما تیم اصلی نیستیم باتمام توان برای شکست دادن ما به میدان می‌آیند.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان تقی‌زاده درباره پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی والیبال چین تایپه، گفت: به همه بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. بازیکنان بعد از دو بازی سخت مقابل تیمی به میدان رفتند که در لیگ جهانی بازی می‌کند و توانستند با ارائه یک بازی خوب برنده شوند.


وی ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. با دو تیم بازی کرده بودیم که سبک بازی‌اش توپ‌های بلند است و بعد از آن باید مقابل تیمی از شرق آسیا بازی می‌کردیم که تیز بازی می‌کرد و قد کوتاه‌تری داشتند.


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی‌دانم چرا توقع ایجاد شده است که باید همه بازی‌هایمان را سه بر صفر ببریم؟ نباید فراموش کنیم که حریفان ما با تیم‌های اصلی‌شان بازی می‌کنند و وقتی ما آن‌ها را شکست می‌دهیم کار بزرگی کرده‌ایم.


وی افزود: حریفان ما با تصور اینکه ما تیم زیر 23 سال هستیم و آن‌ها تیم اصلی برای بردن ما به میدان می‌آیند. خوشحالم که در ست سوم با وجود اینکه کار سخت شده بود توانستیم ست را ببریم. این یک تجربه خوب برای ما بود که در بازی‌های بعدی از آن استفاده کنیم.


تقی‌زاده درباره عملکرد تیم در خط حمله گفت: نمایش خوب پاسور تیم و همچنین عملکرد عالی از سوی دریافت‌کننده‌ها موجب شد که حملات خوبی را شاهد باشیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازی بعدی بتوانیم بهتر از امروز کار کنیم.


انتهای پیام/


اظهارات کاپیتان تیم امید درباره بازی با چین تایپه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار