کرمان؛

اجرای 150 پروژه اقتصادی در جنوب کرمان

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی 150 پروژه برای جنوب استان کرمان تعیین شده بود که اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  احمد حمزه، نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور ما با بودجه و اقدامات دولت به توسعه نمی رسد ، گفت: تنها راه علاج برای توسعه مناطق توسعه نیافته استفاده از ظرفیت بخش های غیردولتی و خصوصی است.
وی افزود: در شهرستان کهنوج در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی 50 تفاهم نامه اقتصادی امضا شده و بر این اساس این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است.
حمزه به اقدامات انجام شده در حوزه کهنوج اشاره کرد و گفت: سیستم فاضلاب این شهرستان تکمیل شده و فردا با حضور وزیر نیرو افتتاح می شود و گازکشی شهری در کهنوج به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: معادن این منطقه بکر هستند و از آنها به صورت خام استفاده می شود و سرمایه گذاری برای فرآوری این محصولات، اقدام بسیار مهمی در مسیر توسعه به شمار می رود.
حمزه بر توسعه کشت گیاهان دارویی در کهنوج تاکید کرد و گفت: 2 شرکت دانش بنیان برای توسعه کشت و فرآوری گیاهان دارویی در کهنوج فعال شده است.
انتهای پیام/ی

اجرای 150 پروژه اقتصادی در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار