پورموسوی: بازیکنان جوان در خارج از خانه استرس کمتری دارند / قول قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی ندادم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است و استرس کمتری به بازیکنان جوان ما وارد می شود.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: در ابتدا از بازی استقلال خوزستان و صبای قم یادی کنم که شاهد یک دیدار بزرگ بودیم و صمد مرفاوی و کریم بوستانی شرافت خود را ثابت کردند و تا دقیقه آخر هر دو تیم یک فوتبال پاک را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی با پرسپولیس جذابیت خاص خود را دارد و در هفته اول باید در بیرون از خانه بازی کنیم که بسیار سخت است. البته بازی در خارج از خانه باعث می شود که بازیکنان جوان استرس کمتری داشته باشند.

پور موسوی درباره اینکه فولاد خوزستان فصل آینده برای قهرمانی می جنگد بیان کرد: از روز اول با مدیریت باشگاه برنامه ریزی کردیم و قول قهرمانی و کسب سهمیه آسیا را به مدیریت ندادم. یک تیم اقتصادی تشکیل دادیم و از جوانان آکادمی باشگاه فولاد خوزستان استفاده خواهیم کرد تا فصل بعد جایگاه خود را ارتقا ببخشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره برنامه اش برای فصل بعد عنوان کرد: آکادمی تیم فولاد خوزستان  توانسته بازیکنان جوان خوبی پرورش بدهد و سعی می کنیم  با توجه به شرایط مسابقه از جوانان استفاده کنیم و در بازی فردا هم چند بازیکن جوان را به فوتبال کشورمان معرفی می کنیم.

وی تصریح کرد: ما دنبال ارائه فوتبال زیبا هستیم و امیدوارم بازی در ورزشگاه آزادی جذاب و دیدنی باشد.

پور موسوی درباره برنامه اش برای بازگشت موفقیت آمیز آرش افشین گفت: افشین بازیکن بزرگی بوده و وی  از خانواده فولاد است. برنامه خاصی برای افشین داریم و به تدریج از افشین در مسابقات استفاده می کنیم. به هر حال افشین 4،5 هفته از لیگ برتر فوتبال حضور ندارد و باید بدنسازی کند تا آماده بازی ها شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان درباره انتخاب اژدری زاده به عنوان بازرس اتحادیه باشگاه ها خاطر نشان کرد: اژدری زاده زمانی در فولاد نوین بوده و یک چهره ورزشی است. امیدوارم وی بتوتند به فوتبال ایران و خوزستان کمک کند.

انتهای پیام/

دوری چند هفته ای آرش افشین از مسابقات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار