سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات در سایت شرکت زیرساخت راه اندازی شد

به منظور شفاف سازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت، سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بین الملل در سایت این شرکت راه اندازی شد.

سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات در سایت شرکت زیرساخت راه اندازی شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛به منظور شفاف سازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت و به دنبال ارائه وضعیت پارامترهای کیفی شبکه دیتا شامل میزان تغییرات تاخیر (jitter ) ، تاخیر،درصد از دست رفتن  بسته ها  loss) packet ) این شرکت اقدام به انتشار وضعیت کیفی شبکه های مکالمات بین شهری و بین المل بر روی سایت خود کرده است.

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس www.tic.ir در بخش وضعیت شبکه ، با انتخاب گزینه های شبکه داخلی یا شبکه بین الملل وضعیت شاخص های کیفی این حوزه را مشاهده کنند .

براساس این گزارش در بخش شبکه داخلی پارامترهایی مانند درصد موفقیت مکالمات(ASR)،  درصد کارایی کانال  ها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانال ها (AHT) مربوط به 24 ساعت اخیر شبکه بین شهری نشان داده می شود،که این اطلاعات هر 15 دقیقه یکبارنیز بروز رسانی می شود.

همچنین در بخش شبکه بین الملل نیز وضعیت پارامترهای درصد موفقیت مکالمات(ASR) و متوسط زمان مکالمات(ACT) صادره بین الملل، در 24 ساعت روز گذشته نمایش داده می شود.

این اطلاعات به تفکیک شبکه های ثابت استانی بر روی نقشه ایران ، اپراتورهای سیار به صورت جدول و ترافیک صادره به کشورهای مختلف بر روی نقشه جهان نمایش داده شده است.

انتهای پیام/

راه اندازی سامانه سنجش کیفیت در شرکت زیرساخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار