کرمان؛

ایجاد تحول عظیم ؛ با بهره برداری از معدن تیتانیوم کهنوج

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از اکتشاف معدن جدید تیتانیوم در مجاورت معدن قدیمی تیتانیوم خبر داد و گفت: این معدن آماده واگذاری است، که با بهره برداری از آن، تحول عظیمی در استان ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مجید اسکندری نصب، امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 1 (شهرستان کهنوج) با اشاره به اینکه در شهرستان کهنوج هزار و 800 کیلومتر در قالب پهنه واگذار شده است؛ پیش‌بینی می‌شود : معدن بزرگ کرومیتی در این محدوده داشته باشیم.
وی افزود: معدن تیتانیوم کهنوج سابقه 30 ساله دارد و در حال حاضر زیرساخت ایجاد دو کارخانه در این منطقه آغاز شده است.
اسکندری نسب از اکتشاف معدن جدید تیتانیوم در مجاورت معدن قدیمی تیتانیوم خبر داد و گفت: این معدن آماده واگذاری است، که با بهره برداری از آن، تحول عظیمی در استان ایجاد می شود.
وی با اشاره به اینکه 2 پروانه بهره برداری در حوزه تیانیوم صادر شده است افزود: معدن بسیار بزرگ تیتانیوم مربوط به بخش خصوصی در کهنوج وجود دارد که آماده واگذاری است و می تواند در اختیار معین اقتصادی کهنوج قرار گیرد.
اسکندری نسب گفت: در قالب رونق تولید، 99 طرح از شهرستان کهنوج با 12 میلیارد تومان سرمایه ثابت و 15 میلیارد تومان سرمایه در گردش معرفی شده که چهار طرح با 8 میلیارد تومان وام دریافت کردند.
وی از معرفی 52 واحد به بانک های عامل در خصوص دریافت تسهیلات طی امسال در این شهرستان خبر داد و یادآورشد: در شهرستان کهنوج 10 پروانه اکتشاف صادر شده که دو پرونده بهره‌برداری مربوط به تیتانیوم است.
انتهای پیام/ی

ایجاد تحول عظیم ؛ با بهره برداری از معدن تیتانیوم کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار