کمیته نقل و انتقالات محرومان از ثبت قرارداد را معرفی کرد

برخی باشگاه ها به دلیل نپرداختن بدهی های معوقه خود از ثبت قراردادهای بازیکنان محروم هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه های استقلال خوزستان، پارس جنوبی، ذوب آهن، سایپا، صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و گسترش فولاد مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را گرفتند اما 9 باشگاه در تلاش برای حل مشکل خود هستند.

او در ادامه عنوان کرد: طبق قانون سال های گذشته تیم های لیگ برتری باید بخشی از مطالبات مالی بازیکنان جدید خود را پرداخت کنند تا مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را دریافت کنند.

محمودزاده بیان کرد: 9 باشگاه باید مجوزهای لازم را از کمیته های تعیین وضعیت بازیکنان، کمیته انضباطی، سازمان لیگ برتر و دبیرکل فدراسیون فوتبال دریافت کنند تا بتوانند قرار داد  بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.همچنین نامه ای از ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و بهاروند رئیس سازمان لیگ به کمیته نقل و انتقالات ارائه بدهند تا قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.

او عنوان کرد: یک نکته حقوقی این است که باشگاه ها برای ثبت قرارداد بازیکنان سابق خود مشکلی ندارند و برای ثبت قرارداد جدید باید مجوز های لازم را بگیرند. همچنین ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و بهاروند رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال باید دستور ثبت قراردادها را بدهند.

محمودزاده در گفتگو با خبرنگار بیان کرد: تمام باشگاه های لیگ برتری به خصوص استقلال و پرسپولیس برای ما محترم هستند اما به خاطر خطراتی که از جانب فیفا بابت بدهی های خارجی این دو باشگاه وجود دارد مجبور به رعایت قوانین هستیم. براین اساس تبعیضی میان باشگاه ها نمی گذاریم و قانون را برای همه باشگاه ها اجرا می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: همه باشگاه ها باید مراحل لازم را برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید بگذرانند تا بتوانند اسامی جدید را در سازمان لیگ ثبت کنند. به هر حال ما در کنار تیمها خواهیم بود و آنها را کنار نمی گذاریم.

محمود زاده بیان کرد: ما تا شروع مسابقات لیگ هفدهم در خدمت باشگاه ها هستیم تا بعد از رفع مشکلات خود بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: تعیین محل بازی سیاه جامگان برابر ذوب آهن بر عهده فتاحی مسئول مسابقات است و فقط در مورد نقل و انتقالات می توانم صحبت کنم.

انتهای پیام/

صدور مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید در گرو پرداخت مطالبات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار