کرمان؛

امضاء50 تفاهم نامه اقتصاد مقاومتی در کهنوج

فرماندار کهنوج گفت: 50 تفاهنامه در مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان در شهرستان کهنوج امضا شده است که 30 تفاهمنامه آن به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  ابوذرعطاپور امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 1 (شهرستان کهنوج) با اشاره به اینکه 50فقره تفاهم نامه با 2 هزار و 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری در راستای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در این شهرستان به امضا رسیده است ، گفت: از این تعداد تفاهم نامه 30 مورد اجرایی و عملیاتی شده است.
وی افزود: از محل اجرای این طرح ها برای 110 نفر اشتغال ایجاد شده است.
عطاپور از اخذ مجوز احداث 4 اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: هتل شهرستان کهنوج 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فرماندار کهنوج به تشکیل شورای اقتصاد مقاومتی در همه روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: 6 طرح اشتغال زا برای مناطق روستایی در بخش مرکزی مصوب شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 700 نفر در حوزه تولید صنایع دستی از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آموزش های لازم و تخصصی را فرا گرفته اند افزود: 2 بازارچه نیز در این شهرستان در نظر گرفته شده که صنایع دستی و محصولات بومی افراد در این بازارچه ها به فروش برسد.
وی به راه اندازی 8 صندوق خرد روستایی در شهرستان کهنوج اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث مجتمع میوه خشک در شهرستان کهنوج حضور پیدا کرده است که میزان سرمایه لازم برای راه اندازی آن 64 میلیون تومان است.
انتهای پیام/ی

امضاء50 تفاهم نامه اقتصاد مقاومتی در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار