برنامه های دهه کرامت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)

برنامه دهه کرامت در قالب برنامه های آئینی، فرهنگی، آموزشی و نشست های تخصصی نظر گرفته شده است.

برنامه های دهه کرامت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)حجت الاسلام جواد بهشتی پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) درگفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه گفت:برنامه های دهه کرامت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)از چند ماه پیش برنامه ریزی شده است ، ۸۸۸ فعالیت در ۸۲ عنوان برنامه در قالب های برنامه های آئینی، فرهنگی، آموزشی و نشست های تخصصی را در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نظر گرفته ایم، که ۲۲ عنوان از این برنامه ها با حرم شاهچراغ(ع) مرتبط است.


وی ادامه داد:جمعی از خادمین حضرت معصومه(س) از زندان ها، بیمارستان ها بازدید و دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان از دیگر برنامه های آنها است .


حجت الاسلام بهشتی با اشاره به اینکه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ریاست کارگروهی محتوای شورا را به عهده دارد، افزود: نگاه ما در شورا نگاه به عموم جامعه و مردم است و عنوان برنامه های این ایام «در شادی اهل بیت (ع) شاد باشیم» است و به چهار محور می پردازند .

وی اظهارداشت: حمایت از بیماران خاص،تهیه جهیزیه برای زوج های جوان،حمایت از گروه های جهادی و حمایت از مسئولین که زائر اولی را به حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اعزام می کنند از محورهای این برنامه است.

در شب میلاد حضرت معصومه (س)برنامه های دهه کرامت با آیین جنبش های مردمی کرامت و افتتاح جشنواره بین المللی امام رضا(ع)،رونمایی از پنجره فولاد حرم حضرت معصومه با حضور تولیت های آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه(س)،حرم حضرت شاهچراغ، حرم عبدالعظیم حسنی آغاز شد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اتفاقات در برنامه های دهه کرامت نخستین جشنواره مردمی کرامت با موضوع فعالیت های مردمی در دهه کرامت است شرکت کنندگان می توانند تا31 مرداد آثار خود را ارسال کنند واز برگزیدگان در دهه ولایت تقدیر می شود.


انتهای پیام/

برنامه دهه کرامت حرم حضرت معصومه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار