رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان؛

سیستان وبلوچستان پایین ترین آمار طلاق کشور را دارد

آمار طلاق در سیستان و بلوچستان نسبت به سایر نقاط کشور پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان آمار بالای طلاق و اعتیاد را از مهمترین معضلات کنونی کشور دانست و گفت: آمار طلاق در استان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر نقاط کشور پایین‌تر است.


حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کنارک، گفت: مشکلات جامعه با افزایش قضات و شعبه‌های حل اختلاف کمتر نمی‌شود بلکه مردم با پیروی از دستورات الهی می‌توانند از بروز فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کنند.


وی گفت: آمار بالای طلاق و اعتیاد را از مهمترین معضلات کنونی کشور دانست و گفت: آمار طلاق در استان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر نقاط کشور پایین‌تر است.


رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: مردم با پیروی از فرهنگ اسلامی و توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرند.

در پایان این مراسم از زحمات "حمیدرضا رنجبر قاسمی" تقدیر شد و "محمود طوسی به عنوان رئیس جدید دادگستری کنارک معرفی شد. همچنین از زحمات اکبر صفرزاده تقدیر و مجتبی نکویان به عنوان دادستان جدید شهرستان کنارک معرفی شد.

انتهای پیام/گ

پایین بودن آمار طلاق در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار