ابوالفتح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحریم‌های جدید آمریکا به فضای ایران‌هراسی دامن می‌زند

کارشناس مسائل آمریکا گفت: تحریم‌های جدید با روح برجام مغایرت دارد و به فضای ایران‌ستیزی و ایران‌هراسی دامن می‌زند.

تحریم‌های جدید آمریکا به فضای ایران‌هراسی دامن می‌زندامیر علی ابوالفتح کارشناس مسائل  آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران در مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: این تحریم‌ها با روح برجام مغایرت دارد. چرا که توافق هسته‌ای قرار بود مشکلات بر سر راه نقل و انتقالات پول ایران را تسهیل کند؛ اما تحریم‌های آمریکا به فضای ایران ستیزی و ایران‌هراسی دامن می‌زند و دسترسی ایران به منابع مالی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

 کارشناس مسائل آمریکا بابیان اینکه فعالیت‌های موشکی ایران و افرادی که با صنایع موشکی کشور در ارتباط هستند، مشمول تحریم‌های جدید شدند، گفت:‌ این اتفاقی که افتاده فعلا در مجلس نمایندگان است و باید به سنا برود و آنجا بررسی شود و پس از آن هم رییس جمهور آمریکا نظر خود را اعلام کند. 

وی  با اشاره به اینکه در متن برجام قید شده طرفین مقابل، یعنی 6 کشور مذاکره کننده و نماینده عالی اتحادیه اروپا، نباید تحریم‌های برداشته شده را دوباره به حالت اجرا در آورند، خاطرنشان کرد: ایران باید موارد نقض برجام را به کمیسیون مشترک برجام ارائه دهد تا موارد اختلافی مورد بحث قرار گیرند.

انتهای پیام/

تحریم‌های جدید آمریکا روح برجام را نقض می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
کارشناس مسائل آمریکا گفت: تحریم‌های جدید با روح برجام مغایرت دارد و به فضای ایران‌ستیزی و ایران‌هراسی دامن می‌زند.
آخرین اخبار