اصفهان؛

ارائه فناوری گرما بانک از اصفهان برای جذب سرمایه گذار در مجمع اقتصاد نانو

فناوری ' گرما بانک ' طراحی شده توسط یکی از شرکت های دانش بنیان اصفهان، در پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجمع اقتصاد فناوری نانو، یکی از گردهمایی‌های سالانه مدیران و فعالان اکوسیستم فناوری نانو است که پنجمین دوره آن روزهای 24 و 25 مرداد ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان: فناوری گرما بانک، انرژی را برای استفاده‌های بعدی ذخیره می‌کند و می‌تواند از گرمای روز برای گرم کردن شب و از گرمای تابستان برای گرم کردن زمستان استفاده کند.

این فناوری همچنین توانایی گرم کردن هوا و آب را دارد و برای داشتن انرژی مورد نیاز در همه زمان‌ها مفید است که در آن برای ذخیره‌سازی گرما از مواد سرامیکی متخلخل (دارای نانو حفره) استفاده شده است که امکان شارژ و دشارژ متوالی را دارد.

این فناوری در آذر سال 95 توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، رونمایی شد و امسال به عنوان یکی از چهار طرح برتر برای جذب سرمایه گذار در مجمع اقتصاد فناوری نانو ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.