تعجب مردم صربستان از مشاهده شئ پرنده ناشناس + تصاویر

این شئ پرنده ناشناس در حالی که چراغ های آن شکل یک مثلث را تشکیل داده بودند در این تصاویر دیده می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویت یک شئ پرنده ناشناش در یکی از شهرهای کشور صربستان موجب تعجب ساکنان محلی شده است. ساکنان منطقه "دونجی میلانوواک" در شرق صربستان، این شئ پرنده را که دارای شش چراغ درخشان بود در ساعت 10 شب در آسمان رویت کردند. آنها همچنین تصاویری از این شئ پرنده ناشناس توسط تلفن های همراه خود تهیه و منتشر کردند.

مشاهده شئ پرنده ناشناس در آسمان صربستان + تصاویر

در تصاویر منتشر شده، این شئ پرنده ناشناس که چراغ های آن شکل مثلث را ایجاد کرده است دیده می شود. انتشار این تصاویر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران با نام مستعار "IK " در کامنتی نوشت: " اینها چراغ های آسمان هستند. این چراغ ها را می توانید در فروشگاههای چینی تهیه کنید."

مشاهده شئ پرنده ناشناس در آسمان صربستان + تصاویر

کاربر دیگری با نام مستعار " مِستِر من " در کامنتی نوشت : " من چنین چیزی را چند سال پیش دیده بودم. اما هیچ کس نمی داند اینها واقعا چه چیزی هستند؟"
این در حالی بود که یکی از کاربران در کامنتی دیگر این شئ پرنده ناشناس عجیب را ماهواره متعلق به روسیه با نام " درخشان ترین ستاره " دانست که چندی پیش به فضا فرستاده شده بود. وی نوشت: " ما در محاصره ماهواره های جدید و قدیمی هستیم که حتی از برخی از آنها اطلاعی نداریم."

انتهای پیام/

رویت شی پرنده ناشناس در آسمان صربستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وای