ترامپ ۲ قانونگذار جمهوری‌خواه را به تصدی سمت‌های دولتی منصوب کرد

رئیس‌جمهور آمریکا دو قانونگذار جمهوری‌خواه را به سمت‌های رئیس کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی و سفیر این کشور در هلند منصوب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد قرار است دو قانونگذار جمهوری‌خواه را به سمت‌های دولتی منصوب کند.

بنابر اعلام رئیس جمهور آمریکا، «آن ماری بورکل»، قانونگذار جمهوریخواه قرار است به عنوان رئیس «کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی» خدمت کند. وی از فوریه سال جاری میلادی، مدیر عامل این سازمان بوده است.

کاخ سفید اعلام کرد: آن ماری بورکل همچنین قرار است به مدت 7 سال، که از اکتبر سال 2018 آغاز می شود، به عنوان کمیساریای کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی فعالیت کند.

«پیتر هوکسترا»، قانونگذار دیگر جمهوری‌خواه هم قرار است به سمت سفیر آمریکا در هلند منصوب شود.

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی یک سازمان مستقل دولتی در مریلند آمریکاست که مسئولیت رسیدگی به ایمنی محصولات را بر عهده دارد. این کمیسیون به طور معمول به رئیس جمهور آمریکا و کنگره گزارش می‌دهد. کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی 5 کمیساریا دارد که همه آنها از سوی رئیس جمهور آمریکا انتخاب می‌شوند و پس از آن مجلس سنای آمریکا آنها را تأیید می‌کند.


انتهای پیام/

ترامپ سفیر جدید آمریکا در هلند را انتخاب کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار