تبریز؛

آتش سوزی کارخانه تولید کفش در تبریز مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش سوزی گسترده کارخانه تولیدی کفش واقع در جاده تهران مهار و از گسترش حریق پیشگیری شد.

آتش سوزی کارخانه تولید کفش در تبریز مهار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن مطلبی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت افزود: در پی تماس کارکنان یک کارخانه تولید کننده کفش با سامانه ۱۲۵ و اعلام مشاهده دود و آتش در داخل سالن تولید، ستاد فرماندهی آتش نشانی تبریز، بلافاصله گروه حریق ایستگاه های شماره ۹ و ۵ را در ساعت ۲۳:۴۲ دقیقه دیشب به محل حادثه واقع در مسیر جاده تبریز _تهران اعزام کرد.

مطلبی با اعلام این خبر گفت: آتش نشان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که بخشی از قسمت وسط سالن تولیدی کفش دچار حریق شده و به شدت در حال آتش سوزی و گسترش است، که بلافاصله آتش نشانان با تقسیم بندی و هماهنگی سریع در محل،عملیات اطفاء حریق را شروع کردند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی، از چند جهت به مقابله با شعله های آتش پرداخته و در مدتی کوتاه آتش سوزی را در اختیار خود در آورده و خاموش کردند و همچنین از گسترش شعله های آتش جلوگیری شد.

انتهای پیام/خ

مهارآتش سوزی کارخانه تولید کفش در تبریز  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار