سنندج؛

آغاز مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان دختر سراسر کشور درسنندج

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان دختر سراسر کشور با رقابت 220 دانش آموز دختر دوره ابتدایی در قالب 22 تیم از امروز دوشنبه در سنندج آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این دوره از رقابت ها دانش آموزان دختردر 9 ماده 100 متر، 200 متر، 600 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب توپ، دو امدادی 4 در 100 متر و سه گانه( 60 متر بامانع، پرش طول و پرتاب توپ) روزهای دوشنبه و سه شنبه در سنندج باهم به رقابت می پردازند.
پس از برگزاری مراسم اختتامیه این مرحله در سوم مردادماه، بلافاصله رقابت های مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم با شرکت 490 دانش آموز در 44 تیم آغاز می شود و در هفتم مردادماه به پایان می رسد.
سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر سراسر کشور نیز با رقابت 290 دانش آموز پسر دوره ابتدایی در قالب 26 تیم در سنندج برگزار شد.
مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور 25 تیر تا هشتم مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان و با شرکت بیش از هزار و 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در استادیوم ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/م

رقابت 220 دانش آموز دختردر مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشوردرسنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.