یزد؛

آغازساخت کتابخانه دهستان چاهک خاتم

درمراسمی باحضورنماینده مردم شهرستان خاتم درمجلس شورای اسلامی کلنگ کتابخانه دهستان چاهک خاتم به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اسلامی سرپرست کتابخانه شهرستان خاتم آغازساخت کتابخانه دهستان چاهک خاتمگفت:این کتابخانه درزمینی به مساحت 600مترمربع بازیربنای 260 مترمربع بااعتبار5 میلیاردریال ازمحل اعتبارات استانی ساخته خواهدشد.

اسلامی افزود: مجری این پروژه اداره کل نوسازی مدارس استان است و امید است تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نیز گفت: کتابخانه چاهک در حال حاضر بیش از یک هزارعضو فعال و بیش از پنج هزار نسخه کتاب دارد.

علی اسلامی افزود: 20 درصد از مردم دهستان چاهک عضو این کتابخانه هستندو این کتابخانه از فعالان کتابخوانی در استان و حتی کشوری اسست که کتابدار آن در سال 95 رتبه کشوری به عنوان کتابدار برتر را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خاتم از نظر عضویت اعضا در کتابخانه های عمومی در استان با 15 درصد عضویت در رتبه دوم استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: 15 درصد از جمعیت شهرستان عضو کتابخانه های عمومی هستند و از نظر عضویت مردان در رتبه دوم استان قرار دارد.

اسلامی با اشاره به اینکه در تمام کتابخانه های عمومی شهرستان بخش کودک راه اندازی شده است تاکید کرد: در حال حاضر کتابخانه روستایی فاطمه الزهرا کرخنگان نیز از محل اعتبارات استانی در حال بازسازی است.

در شهرستان خاتم هفت کتابخانه عمومی، سه روستایی و چهار شهری با بیش از پنج هزار نسخه کتاب و بیش از پنج هزار و 800 نفر عضو وجود دارد.

 این مراسم باحضورنماینده مردم شهرستان خاتم درمجلس شورای اسلام ,فرماندار,فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ومسئولان واقشارمختلف مختلف مردم دهستان چاهک برگزارشد.

انتهای پیام/ ی

20 درصد از مردم دهستان چاهک عضوکتابخانه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار