سنندجی در مراسم بهره برداری از ۶۶ دستگاه واگن:

ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس تا مهرماه به چرخه حمل و نقل/ سر فاصله اتوبوس‌ها بیش از حد استاندارد است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: هم اکنون سر فاصله اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها بیش از حد استاندارد است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم بهره برداری از ۶۶ دستگاه واگن مترو و ۳۰ دستگاه اتوبوس که امروز (دوشنبه) در شرکت واگن سازی تهران برگزار شد، با بیان اینکه طی سال‌های گذشته شبکه اتوبوسرانی تهران را اصلاح کردیم، اظهار داشت: هم اکنون مردم هر ۳۵۰ متر می‌توانند به یک ایستگاه اتوبوس دسترسی داشته باشند.

وی افزود: بدون ‌شک در مناطق ۲۲ گانه همچنان با کمبود اتوبوس مواجه هستیم و باید ظرفیت را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت واحو اتوبوسرانی تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هم اکنون زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه بیش از حد استاندارد است.

سنندجی اضافه کرد: امروزه سیستم مربوط به اتوبوسرانی هوشمندسازی شده و با این اتفاق شاهد کاهش ۱۲ درصدی مصرف سوخت هستیم.

وی با بیان اینکه از سال ۸۹ تاکنون تحویل اتوبوس به شهرداری تهران از سوی دولت محقق نشده است، تصریح کرد: با این وجود شهرداری تهران تاکنون ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با پیگیری و حمایت بخش خصوصی امروز توانستیم ۳۰ دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل وارد کنیم.

سنندجی تاکید کرد: اگر بخش خصوصی در حوزه اتوبوسرانی سرمایه گذاری خوبی داشته باشد می توانیم ۶ هزار دستگاه اتوبوس را نوسازی و بهسازی و همچنین کمبودها را در این زمینه بر طرف کنیم.

وی افزود: با حمایت بخش خصوصی توانستیم ۷۰۰ دستگاه مینی بوس را از چرخه حمل و نقل عمومی خارج کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه به دنبال ورود اتوبوس لوفونو برای استفاده معلولان هستیم، گفت: تا مهرماه و قبل از شروع مدارس ۳۰ دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی وارد می شود.

انتهای پیام/

کاهش 12 درصدی مصرف سوخت با هوشمندسازی سیستم اتوبوسرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار