رشت؛

اختتامیه جشنواره شکوه اندیشه

مراسم اختتامیه جشنواره شکوه اندیشه در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت ا... قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره شکوه اندیشه با محوریت شیوه های نوین معارف دین بر اشاعه هرچه بیشتر معارف اسلامی تاکید کرد و گفت : در برهه ای که استکبار به دنبال ترویج بی دینی ، فساد و فحشا است باید با استفاده از شیوه های نوین مبانی اصیل اسلامی را بیشتر ترویج کرد.


وی با بیان اینکه در راه ترویج اصول دین وظایف روحانیان سنگین تر است گفت : منش و رفتار مبلغان دین باید عاملی برای جذب جوانان در برنامه های فرهنگی باشد.


نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به اقدامات فرهنگی منطقه آزاد انزلی هم اشاره کرد و گفت : ساخت 5 مسجد ، مرمت 20 مسجد ، ساخت 4 خانه عالم ، ساخت 4 مدرسه ، مرمت و تجهیز 41 مدرسه از مهمترین این اقدامات برای توسعه فرهنگی در این منطقه است.


حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی  هنری مساجد گیلان نیز گفت : در جشنواره شکوه اندیشه 300 نفر از مسوولان کانون های فرهنگی – هنری مساجد ، مبلغان دینی ، ائمه جمعه و جماعت و فعالان مساجد حضور داشتند از 50 نفر از برگزیدگان تدریس جشنواره های نوین معارف دین ، تالیف ، خطابه و همچنین فعالان مساجدگیلان قدردانی شد.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره انتقال تجارب و ایجاد رقابت در بین کانون های فرهنگی – هنری مساجد است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اختتامیه جشنواره شکوه اندیشه در منطقه آزاد انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.