اسدی: نفت آبادان به دنبال کسب رتبه تک رقمی است

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ما به دنبال کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی لیگ هفدهم هستند.

مرتضی اسدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  هدف تیم صنعت نفت آبادان از شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما نسبت به فصل گذشته دچار تغییر و تحولات زیادی شده است اما با این وجود کادرفنی و بازیکنان به دنبال کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی لیگ هفدهم هستند.

 وی افزود: البته به دلیل اینکه ترکیب بازیکنان تیم دچار تغییر شده، طبیعتا هماهنگی میان بازیکنان کمی زمان نیاز دارد و نباید از این تیم انتظار بیهوده داشته باشیم.

 کاپیتان تیم نفت آبادان در مورد زمان تمرینات این تیم گفت: تمرینات تیم ما به علت گرمای هوا در آبادان در ساعت 9 شب برگزار می شود و خوشبختانه تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

او با اشاره به خداحافظی سید مهدی سید صالحی از دنیای بازیگری فوتبال تصریح کرد: سید صالحی یکی از دوستان خوب من است که سالها در سطح اول فوتبال ایران حضور داشت.

مرتضی اسدی ادامه داد: سید صالحی سابقه بازی در تیم های بزرگی همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان را داشت و من از خداحافظی زودهنگام او بسیار متاثر شدم، امیدوارم سید صالحی از این پس در عرصه مربیگری موفق باشد.

انتهای پیام/

پیش بینی کاپیتان نفت آبادان از جایگاه تیمش در لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار