یاسوج؛

افزایش ۲۰ درصدی پرداخت مالیات به شهرداری‌ها

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: روند پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری استان ۲۰ درصد افزایش داشت.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی غفاری در نشست با شهردار یاسوج گفت: در سال جاری به شهرداری‌ها و دهیاری کهگیلویه وبویراحمد از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۱۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی  افزود: افزایش روند ۲۰ درصدی این پرداخت‌ها در سال جاری بیانگر نقش تاثیرگذار آن در فرایند توسعه و استفاده عمومی از این منابع است.

شهردار یاسوج هم گفت: پرداخت کمک از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری‌ها جان تازه‌ای به روند فعالیت مدیریت خدمات شهری بخشیده است.

محمدعلی جاوید افزود: مالیات در واقع نوعی توزیع عادلانه ثروت و خدمات است که نقش موثری در توسعه همه جانیه دارد.

وی با بیان اینکه پرداخت اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده در حل مشکلات شهرداری‌ها به ویژه شهرهای کوچک موثر بوده است ادامه داد: تداوم افزایش خدمات شهری نیازمند تامین منابع بیش از پیش از این محل است.

جاوید گفت: اعتبار پرداختی از محل مالیات برارزش افزوده در روند خدمات رسانی تمامی شهر‌ها از جمله یاسوج اثرگذار بوده و با استفاده از این منابع در تمامی شهر‌ها طرح‌های خوبی اجرا شده است.

در این نشست راهکارهای همکاری بیش از پیش شهرداری یاسوج و اداره کل امور مالیاتی استان در ارائه خدمات متقابل مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ش

نقش موثر مالیات در توسعه همه جانبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار