یاسوج؛

اکران فیلم "زیارت" در یاسوج

فیلم کوتاه زیارت در اولین برنامه «چهارشنبه فیلم» حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با حضور علاقه‌مندان به فیلم کوتاه اکران شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: فیلم زیارت ساخته محمود غفاری با حضور علاقه مندان به فیلم کوتاه اکران و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

اسحاق آقایی افزود: در این فیلم مهران رجبی، سکینه جلالی، نورمحمد پرهیزگار، محمد براتی، علی حیدری و یوسف حشمت نقش بازی می کنند.

وی ادامه داد: این فیلم از آثار منتخب جشنواره فیلم کوتاه رویش است و اثری معناگرا است که به زندگی مرد میانسالی می‌پردازد که از مردم برای سفر زیارتی پول دریافت می‌کند و در این راه سوء استفاده‌های مالی نیز از مردم می‌کند.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: در ادامه فیلم اینگونه روایت می شود که در یکی از روستاها پیرزنی وجود دارد که با وجود علاقه شدید به زیارت، پول کافی برای این سفر را ندارد.

برنامه «چهارشنبه فیلم» همراه با جلسه‌ی نقد و بررسی و پرورش ایده قرار است هر هفته روزهای چهارشنبه توسط واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار