اصفهان؛

تاکنون 80 میلیارد تومان برای زیر سازی خط قطارشهری بهارستان هزینه شده است

تاکنون 80 میلیارد تومان برای زیر سازی این پروژه هزینه شده که 50 درصد آن ازمنابع اعتبارات دولتی و50 درصد دیگراز منابع داخلی شرکت عمران بوده است و برای اتمام آن به 450 میلیارد تومان اعتبارنیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: عملیات مترو بهارستان- اصفهان از اسفند ماه سال 90 آغاز شده وشامل حدود 14.5 کیلومتر فاصله ایستگاه صفه تا بهارستان است.

محمدرضا احمدی این پروژه را شامل 10 کیلومتر گالری و 4.5 کیلومتر عبور خط مترو روی زمین اعلام کرد و گفت: 20 درصد باقی مانده از این پروژه مربوط به دو نقطه بین سیتی سنتر و ایستگاه صفه و نقطه دیگر زیر خطوط اصلی راه آهن است.

وی تاکید کرد: تاکنون 80 میلیارد تومان برای زیر سازی این پروژه هزینه شده که 50 درصد آن ازمنابع اعتبارات دولتی و50 درصد دیگراز منابع داخلی شرکت عمران بوده است و برای اتمام آن به 450 میلیارد تومان اعتبارنیاز است.

وی یکی از معضلات فرا روی پروژه مترو بهارستان را عبور تونل مترو از زیر خط اصلی راه آهن دانست وگفت: با همکاری مجموعه راه آهن اصفهان وبا هشت ساعت مسدودی خط راه آهن واحداث پل با پهنای 23 متر و دهنه 11 متر و وزن 26 تن ، این مشکل پروژه مترو بهارستان حل شد.

وی اظهارکرد :این عملیات جزومرحله اول پروژه مترو بود و مرحله دوم آن شامل مناقصه و ریل گذاری مسیر است که تا پایان مرداد واوایل شهریورامسال آغاز می شود ومرحله سوم نیز احداث ایستگاه ها وتاسیسات است وامیدواریم تا سال 97 با مترو شهر بهارستان را به اصفهان وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان به تعامل بین هوانیروز ، مجموعه راه آهن و فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای اجرای پروژه مترو شهر بهارستان اشاره کرد وگفت: باتوافق انجام شده دیگر مشکلی در خصوص زمین نیز وجود ندارد. 

 

انتهای پیام/م

خط قطارشهری بهارستان به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار