مدیرشرکت نفت قم؛

افتتاح ۱۳ باب جایگاه عرضه انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای دولت یازدهم در قم

از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون با تعاملات انجام شده با بخش خصوصی، تعداد 13 باب جایگاه عرضه انواع فرآورده های نفتی در این استان به بهره برداری رسیده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،محسن وزارتی گفت: از این تعداد 6 باب جایگاه تک منظوره توزیع سوخت مایع، یک باب جایگاه 2 منظوره سوخت مایع و CNG و تعداد 6 باب دیگر نیز جایگاه های تک سکو (برند) می باشد که در حال حاضر به صورت مستمر و بدون وقفه مشغول خدمت رسانی به شهروندان و مسافران است.
در حال حاضر استان قم دارای 93 نقطه عرضه فرآورده های نفتی شامل 31 جایگاه تک منظوره فرآورده مایع (بنزین و نفت گاز)، 19 جایگاه 2 منظوره (سوخت مایع و CNG) و 18 جایگاه تک منظوره CNG و 25 فروشندگی نفت سفید و داخل اتاقک است.
از تعداد 44 جایگاه مورد بررسی 42 باب دارای درجه ممتاز و 2 باب دیگر درجه یک را اخد کرده و در مجموع بیش از 93 درصد جایگاه های استان دارای رتبه ممتاز می باشد.
وی بیان کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بالغ بر چهار میلیارد و 866 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در بخش های مختلف استان توزیع شده است.
وی به مصرف بیش از سه میلیارد و 70 میلیون لیتر انواع بنزین در چهار سال گذشته در قم اشاره کرد و گفت: از این میزان، بیش از یک میلیارد و 730 میلیون لیتر بنزین معمولی و 71 میلیون و 103 هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.
وزارتی ادامه داد: همچنین مقدار 33 میلیون و 177 هزار لیتر نفت سفید برای مصرف گرمایشی خانوارهای روستایی و شهری(حومه) و دیگر مشتریان توزیع شده است.
به گفته وی، بیش از یک میلیارد و 670 میلیون لیتر فرآورده نفت گاز نیز در بخش حمل و نقل و برای سایر مصرف کنندگان استان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم مقدار 241 میلیون و 831 هزار لیتر نفت کوره در بخش های صنعتی از جمله کوره های آجرپزی سنتی و صنعتی، تولید قیر و عایق، کارخانه های آسفالت و دیگر مصارف توزیع شده است.

انتهای پیام/ت

افتتاح ۱۳ باب جایگاه عرضه انواع فرآورده‌های نفتی در استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار