مشکلات فرهنگی تهدید جدی برای مردم

شورای فرهنگ عمومی باید به مشکلات فرهنگی بپردازد که برای مردم تهدید جدی شده است

مشکلات فرهنگی تهدید جدی برای مردمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدحجت الاسلام طاهری امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی تربت جام در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: شورای فرهنگ عمومی بایستی به حل آن دسته از مشکلات فرهنگی بپردازد که بعنوان آسیب‌های اجتماعی برای مردم تهدید جدی شده اند مثل اعتیاد طلاق و....

حجت الاسلام دکتر طاهری بر تشکیل کارگروهی برای بررسی پیشنهاد تولید ۳۶۰ برنامه ۵ دقیقه‌ای در مورد تربت جام و پخش از شبکه استانی تاکید کرد.

علی رستمی فرماندارتربت جام نیز در این جلسه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد، اما از عدم وجود برنامه جدی و منظم برای معرفی و ارایه این قابلیت‌ها انتقاد کرد. وی خواستار راه اندازی دبیرخانه دایمی بزرگداشت مفاخر شد.

وی افزود: امسال با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام همایش تخصصی درخصوص معضلات و آسیب‌های اجتماعی تربت جام برگزار می‌گردد.

فیاض دبیر جلسه و رییس اداره ارشاد تربت جام از تغییرکاربری تنها سینمای شهرستان و تبدیل آن به تالار همایش‌ها انتقاد کرد و گفت: اگرشهرداری پس از بازسازی ساختمان سینما قصد راه اندازی مجدد سینما رادارد بایستی تقاضای کتبی دریافت مجوز و نظارت کمیسیون‌های مربوطه را بدهد که تاکنون چنین کاری صورت نگرفته است.

همایش‌های هاتفی خرگردی، لاله‌های افلاکی (شهدای ارتش)، همایش ملی خربزه و همایش خنیاگران تربت جام (تجلیل ازاساتیدموسیقی مقامی جام) ۴ همایشی است که در  چند ماه آینده در تربت جام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام// س.ج

 

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.