شهرکرد؛

پیگیری ۳۵۵ پرونده برای احقاق حقوق مددجویان

امسال ۳۵۵ پرونده مددجویی و سازمانی به منظور احقاق حقوق مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال ۱۷۱ پرونده مددجویی و ۱۸۴ پرونده سازمانی به منظور کمک به مددجویان این نهاد بررسی و پیگیری حقوقی و قضایی شد.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۵۲ پرونده مشاوره، ۱۸ اظهار نامه، ۷۱ دادخواست، ۳ شکوائیه، ۱۰۱ لایحه دفاعیه در ارتباط با مددجویان تنظیم، ۹۰ جلسه دادرسی تشکیل، ۳۵ قرارداد تنظیم و ۱۰ مورد استعلام بررسی گردید.

ملک پور اضافه کرد: در این زمینه ۱۲۰ نفر از وکلای نیکوکار استان با کمیته امداد همکاری دارند و به خانواده‌های تحت حمایت خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از مددجویان به دلیل عدم آگاهی از حقوق قانونی به محض روبرو شدن با مشکلات حقوقی و قضایی، قادر به پیگیری موضوع نیستند.

ملک پور گفت: تنظیم قرارداد‌ها و پیگیری امور پرونده‌های حقوقی در مراجع قضایی، سازش بین اصحاب دعوی، شرکت در جلسات دادرسی، تنظیم لایحه دفاعیه، دادخواست و شکواییه، ارائه مشاوره‌های حقوقی و تنظیم اظهارنامه از جمله اقدامات حقوقی کمیته امداد برای مددجویان است.

وی افزود: وکلا و خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و حوزه‌های حقوقی و مشارکت در مجمع وکلای نیکوکار، یاری رسان این نهاد برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت باشند.

انتهای پیام/ف

۳۵۵ پرونده در کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.