تیراندازی متجاوزان به منابع طبیعی به مأموران جنگلبانی در لنده

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های کوه حاتم گفت: متجاوزان به منابع طبیعی به سمت مأموران جنگلبانی که در حال مهار آتش بودند، تیراندازی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ذبیح الله محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنگل‌ها و مراتع منطقه کوه حاتم در این شهرستان ساعت 9 صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد، اظهار داشت: با تلاش پرسنل اداری و افراد محلی این آتش بعد از 7 ساعت تلاش مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با بیان اینکه گرمای هوا و سهل انگاری انسان‌ها مهم‌ترین عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع است، بیان کرد: علت اصلی این آتش‌سوزی نیز عامل انسانی بود که در حال ایجاد کوره ذغال در این منطقه بودند.

وی افزود: در عین حال اینکه مأمورین منابع طبیعی و نیروهای مردمی در حال خاموش کردن شعله‌های آتش در منطقه کوه حاتم بودند افراد خاطی به سوی مهارکنندگان تیراندازی کرده و مانع از مهار آتش شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این تیراندازی به کسی آسیب نرسیده است ولی به طور قطع ما این موضوع را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/س

سریال تکراری آتش سوزی در جنگل ها

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.