تبریز؛

افتتاح طرحهای خدمات بهزیستی در شهرستان بناب

چهار طرح خدمات بهزیستی در شهرستان بناب افتتاح شد.

افتتاح طرحهای خدمات بهزیستی در شهرستان بناببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این طرح ها شامل پایگاه اورژانس اجتماعی ، نانوایی خیریه خانه مهر (مرکز نگهداری افتتاح طرحهای خدمات بهزیستی در شهرستان بنابدختران بی سرپرست ) ، منزل مسکونی مدد جوئی با هزینه خیر نیکوکار خانم یزدان پناه و نمایشگاه صنایع دستی مددجویان بهزیستی است که در مجموع برای اجرای آنها یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر کل بهزیستی استان در مراسم افتتاح این طرح ها با اشاره به اینکه طبق قانون برنامه ششم در شهرهای بالای 50 هزار نفر پایگاه اورژانس اجتماعی ایجاد خواهد شد گفت: 16 شهرستان استان مشمول ایجاد اورژانس اجتماعی است.
ارشدزاده افزود :این پایگاه ها سال گذشته در 5 شهر استان ایجاد شد و در 11 شهرستان دیگر نیز تا پایان شهریورماه امسال ایجاد خواهد شد.
به گفته وی در این پایگاهها خدمات مشاوره ای، مداخله در صورت بروز بحران خانوادگی و اقامت موقت افراد در معرض خطر آسیب های اجتماعی صورت می گیرد
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز توجه به آسیب های اجتماعی را از اولویت های کاری نمایندگان مجلس دانست و افزود : وظیفه اصلی بهزیستی پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و نمایندگان مجلس و به خصوص مجمع نمایندگان استان از حامیان بهزیستی بشمار می روند
اعزازی توجه به اجرای قوانین و اصول ایمنی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و افزود : قسمت بیشتر آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به قواینن و اصول ایمنی است.
فرماندار بناب نیز در این جلسه از کاهش 35 درصد میزان طلاق در این شهرستان نسبت به سه ماهه اول سال قبل خبر داد.
ولی اله فرج الهی افزود : در سه ماه نخست سال 95 از 340 مورد ازدواج 79 مورد به طلاق ختم شده بود که در سه ماه اول امسال از 335 مورد ازدواج 52 مورد به طلاق منجر شده است.

انتهای پیام/خ

افتتاحچهار طرح خدمات بهزیستی در شهرستان بناب  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.