وکیل شخصی ترامپ هم استعفا داد!

«مارک کازوویتز» که وظیفه دفاع از ترامپ در برابر اتهام وجود ارتباط میان تیم او و مقامات روس در انتخابات 2016 را داشت از سمت خود استعفا داد.

وکیل شخصی ترامپ هم استعفا داد!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «مارک کازوویتز»، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که وظیفه بررسی مسئله ارتباط تیم وی با روسیه و پاسخگویی به تیم تحقیق دخالت مسکو در انتخابات آمریکا را داشت، از سمت خود استعفا داد.

«تای کوب»، در حال حاضر مسئول رسیدگی به پرونده رئیس جمهور آمریکا در مقابل اتهام وجود ارتباط میان تیم او و مقامات روس است.

برخی رسانه‌های آمریکا با اشاره به موج استعفای مقامات دولت ترامپ نوشتند: نمایندگان رئیس جمهور آمریکا به دنبال راه‌هایی برای مواجه نشدن با «رابرت مولر»، مسئول تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا هستند. به همین منظور، استعفا و دور ماندن از دولت ترامپ را به بازجویی ترجیح می‌دهند.

کازوویتز از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به عنوان وکیل شخصی ترامپ فعالیت داشته است. او در کارنامه خود سابقه رسیدگی به مسائل حقوقی دونالد ترامپ را دارد؛ اما تاکنون درگیر یک پرونده جنایی نشده است. در دوره رقابت‌های انتخاباتی سال گذشته میلادی، کازوویتز روزنامه نیویورک تایمز را تهدید کرده بود که اگر داستانی که در خصوص تهمت‌هایی که زنان به دونالد ترامپ زده اند را پاک نکند، از این روزنامه شکایت خواهد کرد. وی همچنین در پرونده فساد‌های مالی دانشگاه ترامپ هم به رئیس جمهور آمریکا کمک کرد.

انتهای پیام/

 

استعفای وکیل ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار