یاسوج؛

تخصیص 349 میلیون متر مکعب آب از سد مارون به دهدشت

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از تخصیص 349 میلیون متر مکعب آب از سد مارون به دهدشت خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عدل هاشمی‌پور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف مردم در منطقه سمغان دهدشت شد و گفت: مردم در این منطقه در بلاتکلیفی به سر می‌برند و یا به من و یا فرماندار مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موضوع الحاق این روستا به شهر دهدشت هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود تا مردم بتوانند خدمات لازم را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تعیین زمان آغاز و پایان احداث پروژه‌های عمرانی شد و افزود: زمان‌بندی آغاز و پایان پروژه‌های عمرانی تعریف شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه ورزشی است که 10 سال پیش عملیات احداث آن آغاز شده اما تاکنون به بهره‌برداری نرسیده، افزود: دفتر فنی استانداری وضعیت پروژه‌های عمرانی را رصد کند تا سریعتر به بهره‌برداری برسند.

هاشمی‌پور در بخش سوم از سخنان خود از احقاق حق شهرستان کهگیلویه از سد مارون خبر داد و گفت: بعد از 40 سال با خرد جمعی و تلاش مجدانه توانستیم 349 میلیون متر مکعب تخصیص آب را از سد مارون بگیریم که 50 میلیون متر مکعب برای دهدشت غربی و 50 متر مکعب دیگر برای حوزه‌های صنعتی و پتروشیمی و سیمان و سایر موارد اختصاص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/ش

لزوم زمان‌بندی احداث پروژه‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.