کرمان؛

وجود2000سمن جوانان در سطح کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت : عده ای می گوینده ادغام تربیت بدنی و سازمان جوانان باعث نادیده گرفتن جوانان شده است که این حرف درست نیست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مسعود سلطانی‌فر  امروز در جلسه با سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان افزود: اعتبار سمن‌ها در سال 92، مبلغ 6 میلیارد تومان بود که در حال حاضر اعتبار بخش جوانان در وزارتخانه حدود 400 میلیارد تومان است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این مبلغ نسبت به گذشته 66 برابر شده است افزود: این در حالی است که اعتبار بخش ورزش نسبت به گذشته به این اندازه رشد نداشته است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار سمن جوانان در سطح کشور فعالیت می‌کنند افزود: یکی از مهم‌ترین نیازهای جوانان مشاوره ازدواج است که در حال حاضر حدود 220 دفتر مشاوره ازدواج در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در داخل وزارت ورزش و جوانان سیاست جوان‌گرایی را در برنامه داریم گفت: برای انتصاب مدیران در استان‌ها از جوانان زیر 40 سال سن، استفاده کردیم و نتیجه گرفته‌ایم و این رویکرد را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبار هیئت‌های ورزشی بین سه تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است تصریح کرد: با استفاده از این منابع تلاش می‌کنیم که پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور تکمیل شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار