یزدان مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از هزینه کرد 110 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی خبر داد.

تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی در دستورکار قرار گرفته است/پرداخت بیش از 110 میلیارد ریال جهت تعمیر و تجهیز خوابگاه هاذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه های دانشجویی، مطابق سال گذشته تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی در دستور کار قرار گرفته و در مرحله اول بیش از 110 میلیارد ریال در وجه دانشگاه ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار جهت تعمیر، بهسازی و تجهیز فضای خوابگاهی در نظر گرفته شده است، علاوه بر مبلغ فوق اعتبار ویژه ای نیز جهت ارتقاء خوابگاه های دانشجویی رتبه سه و چهار به رتبه های بالاتر در نظر گرفته شد که با مشارکت دانشگاه ها در حال انجام است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: با اعتبار در نظر گرفته شده برای تعمیر و تجهیز فضای خوابگاهی و همچنین با ارتقاء خوابگاه های دانشجویی رتبه سه و چهار با مشارکت دانشگاه ها، شاهد تحولات چشمگیری در فضای خوابگاهی دانشگاه های سراسر کشور بوده و فضای مطلوب و مناسب تری را جهت اسکان دانشجویان در سال تحصیلی آینده فراهم می کنیم.

یزدان مهر یادآور شد: صندوق رفاه دانشجویان در سال 1394 طرح رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی را به منظور عادلانه سازی نرخ خوابگاه های دانشجویی به انجام رساند و در سال 95 مبلغ 200 میلیارد ریال بابت ارتقاء خوابگاه های رتبه پنج به چهار و مبلغ 225 میلیارد ریال جهت کمک تعمیر و تجهیز سایر خوابگاه ها در سال 95 اختصاص داد.

انتهای پیام/

جزئیات رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.