۸۰ نفر در حادثه درگیری پتک باغملک دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک از دستگیری ۸۰ نفر از عوامل اصلی درگیری ۲ طایفه محمدی و موسایی در منطقه پتک این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیروز کیان پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک گفت : از یک ماه پیش کار دستگیری محرکان درگیری های خونین این 2 طایفه، توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی آغاز شد که در مرحله نخست 40 نفر از محرکان این درگیری دستگیر شدند و اکنون تعداد بازداشت شدگان به 80 نفر رسیده است.


وی با بیان اینکه این افراد در شهرستان های باغملک و رامهرمز بازداشت، و به شهرستان رامهرمز منتقل شده اند گفت: افرادی که بازداشت شدند در زندان هستند و محاکمه اولیه آنها انجام شده است.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک با اشاره به اینکه سپاه و نیروی انتظامی همچنان در حال تعقیب افراد دخیل در این درگیری ها است گفت: با حضور سپاه و نیروی انتظامی در باغملک و رامهرمز ، وضعیت منطقه آرام است و درگیری جدیدی بین این 2 طایفه صورت نگرفته است.


وی افزود: به افرادی از این 2 طایفه که منطقه پتک باغملک را ترک کرده اند اجازه ورود به این منطقه داده نمی شود.


درگیری بین 2 طایفه محمدی و موسایی از سال 1394 در باغملک بر سر یک زمین زراعی شدت گرفت که پس از گذشت سه سال این درگیری ها همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/م

درگیری در منطقه پتک باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.