انتخاب نام مناسب موضوع جدید برنامه «نگی كه نگفتی» است

برنامه «نگی كه نگفتی» به سراغ سبک و سیاق نامگذاری و نحوه انتخاب اسم توسط خانواده‌های ایرانی می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «نگی كه نگفتی»؛ این برنامه اجتماعی مفرح در هفته سوم به سراغ سبک و سیاق نامگذاری و نحوه انتخاب اسم توسط خانواده‌های ایرانی می‌رود.

مجتبی احمدی تهیه‌كننده و كارگردان برنامه «نگی كه نگفتی» می‌گوید براساس تحقیقات اجتماعی و میدانی گروه تحقیق و اتاق فكر برنامه بعد از تنبلی و نظم كه در دو هفته اول برنامه به آن پرداختیم و اتفاقا با استقبال مخاطب هم روبرو شد، به سراغ موضوع مهم و پر چالش «انتخاب نام» می رویم.

به سراغ اولویت‌های خانواده‌ها در این خصوص رفتیم و با همان لحن طنز برنامه قرار است، این موضوع را بررسی و گاهی با آن شوخی كنیم.

محتوا و معنا، اصالت، خوش آوایی، خاص و تك بودن و..... كدام یك اولویت شما در انتخاب اسامی فرزندان است!؟ جالب است بدانید در این مدت با موضوعات ویژه‌ای در این حوزه مواجه شدیم كه قرار است جدا از خود برنامه با اجرای ژیلا صادقی، در آیتم های نمایشی كه توسط كوروش معصومی ضبط شده است نیز موضوع جدیدمان را در حال و احوالی طنز بررسی كنیم كه از شنبه تا سه شنبه از نظر مخاطبان شبكه دو خواهد گذشت.

تهیه كننده برنامه «نگی كه نگفتی» خبر از پایان مراحل آماده سازی تیتراژ جدید برنامه كه توسط میثم سوری و علی كرمانی ساخته می‌شود داد و افزود: بزودی در تیتراژ پایانی هم ترانه ای متناسب با حال و احوال برنامه خواهیم داشت كه امیدوار هستیم مورد توجه مخاطب محترم شبكه دو قرار بگیرد.

احمدی در پایان اظهار داشت: یكی از اولویت‌های ما در این برنامه ارتباط نزدیک با مخاطب است. این تبادل نظر و همراهی با مخاطبان در جلب نظر بینندگان بسیار موثر بوده است. جالب است بدانید بر اساس هر موضوع هفتگی ما شاهد ارسال ویدئو های مختلفی از سوی همراهانمان از اقصی نقاط كشور هستیم كه به زودی در بخشی آثار ارسالی را نیز روی آنتن خواهیم برد.


انتهای پیام/

 

نام فرزندان خود را چطور انتخاب می‌کنید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار