درخشان: نفت را در ۲ ساعت جمع کردیم/ انتظار داشتم گل‌های بیشتری بخوریم

سرمربی جدید تیم نفت گفت: با تیم بزرگی بازی کردیم و انتظار داشتم گل‌های بیشتری بخوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد درخشان سرمربی جدید نفت تهران بعد از شکست این تیم برابر پرسپولیس گفت:   مسئولیت تیم را قبول کرده ام در حالی که کار بسیار سختی است. زیرا مدیریت تیم مشخص نبوده است. امیدوارم خدا توفیق بدهد تا با تعاملات مشکلات را حل کنیم تا تیم خوب و جوان راهی مسابقات کنیم.

او اضافه کرد: در عرض دو ساعت این تیم را جمع و جور کردم. به جز دو بازیکن بقیه زیر 23 سال بودند. با تیم بزرگی بازی کردیم. پرسپولیس اردوی تدارکاتی خوبی داشته است. بازیکنان این تیم 3 سال است در کنار هم بازی کرده اند، منسجم هستند و مربی فهیمی دارند. انتظار داشتم بیشتر گل بخوریم. به بازیکنانم دست مریزاد می گویم. 

درخشان افزود: همیشه شرایط فراهم نیست که اول فصل تیمی را به دست بگیرید. ترجیح می دادم تیمی را با تفکر  خودم ببندم  اما این اتفاق نیفتاده است و من اغلب به تیم های بحران زده اضافه شدم. سرنوشت من این است که تیم های بحران زده را بگیرم و به امید خدا مشکلات را برطرف کنم.

سرمربی جدید نفت تهران خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما حفظ نفت در لیگ است. اینکه ما در آسیا حضور داریم و بخواهیم قهرمان آسیا شویم حرفی است که ما فاصله زیادی با آن داریم. حضور در آسیا قطعا  تجربه خوبی است و تلاش می‌کنیم در لیگ امسال تیم را حفظ کنیم تا شرایط برای فصل بعد بهتر شود. 

درخشان درباره وضعیت نفت در آینده بیان داشت: از کریمی به خاطر زحماتی که کشید و تیم را جمع کرد تشکر می‌کنم. فوتبال حرفه‌ای خانه خاله نیست. اینکه کسی ناز کند درست نیست. هر کسی سرمربی باشد بازیکن وظیفه دارد تبعیت کند. به افرادی که نیامدند احترام می‌گذارم اما این من هستم که به عنوان مربی بازیکنان مورد نظرم را انتخاب می‌کنم.

انتهای پیام/

محمد درخشان در نشست خبری نفت و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۶
باز مربیای داخلی و سیستم خودمان
آخرین اخبار