وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

زیرساخت‌های مشهد توسعه می‌یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زیر ساخت‌های مشهد در حال توسعه و گسترش است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی صبح جمعه در مراسم بازگشایی هتل همای شماره یک مشهد اظهارکرد:هر سال که وضعیت زیر ساخت های مشهد را بررسی می کنیم پیشرفت و توسعه این شهر قابل ملاحظه است.

وی افزود: طی چند سال گذشته شاخص های مختلف از جمله اشتغال در کشور بهبود یافته است.

ربیعی تصریح کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم رشد تولید ناخالص داخلی به ۶/۴ و صنایع به ۸/۱ رسیده است، خدمات ما امروز محور اشتغال است، این فرایند جامعه را در سال‌های آینده با وضعیت با ثباتی مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: بعضی‌ها این موضوع را مطرح می‌کنند که آیا از رکود خارج شده‌ایم؟ ما از سال ۹۳ از رکود خارج شدیم اما رکود از همین امروز و فردا اثر نمی‌گذارد بلکه زمان‌بر است.

طراحی "کارکارت" برای بازنشستگان حوزه کارگری

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دولت خود را در مقابل بازنشستگان موظف می‌داند و مسئولیت سنگینی در این حوزه داریم و باید برای رفاه این افراد تلاش شود. خوشبختانه امروز رکود را تا حد زیادی پشت سر گذاشته‌ایم اما برای ملموس شدن آن نیازمند زمان هستیم.

ربیعی با اشاره به طراحی "کار کارت" برای بازنشستگان حوزه کارگری عنوان کرد: کارگران بازنشسته می‌توانند با استفاده از این کارت از خدمات رفاهی بیشتری برخوردار شوند و تخفیف‌هایی به آنها از این طریق ارائه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بازسازی پروژه هتل همای مشهد افزود: این پروژه اعتباری 35 میلیاردی به خود اختصاص داده است و از طریق سرمایه‌های تامین اجتماعی بازسازی شده است.

 

انتهای پیام/ی

 

رشد تولید ناخالص داخلی افزایش می یابد

برچسب ها: افتتاح ، وزیر ، اخبار مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.