خطرناک‌ترین شغل دنیا را بشناسید +تصاویر

اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که شغل چه کسانی در جهان از همه مشاغل خطرناک‌تر است، بهتر است این شغل را بشناسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه کسی در جهان خطرناک‌ترین شغل را دارد، بهتر است بدانید نشنال جئوگرافی در آخرین گزارشی که داشته است، شغل کارگارنی را خطرناک‌ترین شغل می‌داند که دیوار بزرگ چین را تعمیر می‌کنند. این کارگران از ساده‌ترین ابزار برای تعمیر دیوار استفاده می‌کنند و تنها با یک طناب ایمنی خود را تأمین می‌کنند.

خطرناک‌ترین شغل دنیا را بشناسید +تصاویر

خطرناک‌ترین شغل دنیا را بشناسید +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۱۹ ۳۱ تير ۱۳۹۶
لازم است یک ملاک و شاخصی برای سخت ترین ، یا مشکل ترین و یا خطرناک ترین شغل ها تعریف بشود که هر صاحب عقلی با خواندن آنها ، وجدانش تائید کند ، والا همه کارها سختی های خودش را دارد .

جراحی که با جان انسان سر و کار دارد ، اگر بیمار بمید !! ، خلبانی که هر روز جان خود و تعدادی انسان را با یک وسیله چند تنی فلزی به ارتفاع 30000 پائی میبرد ، یک حسابدار که چشم ها و گردن و کمرش روزی چند ساعت در یک حالت ثابت مانده و اعداد جابجا می کند ، و ...

اما تصور کنید تعدادی انسان ، در عمق 1800 متری زمین ، با هوای مصنوعی ( تزریقی ) و نور کم ، ابزارهای خشن و پر سر و صدا و ...
حال اگر این تونل ها ریزش کند ، امکان دسترسی به این افراد غیر ممکن میشود و برای خروج ایشان ، باید تونلی با همان عمق از روی زمین بموازات تونل اصلی حفر شود !!!
خودتان را در آن عمق تصور کنید !!! هم مشکل ، هم سخت و هم خطرناک نیست ؟؟؟
بنابراین اینگونه است که بعضی از مشاغل همه فاکتورهای خطرآمیز را با هم و بصورت یکجا دارند و میشوند سخت ترین و ... مشاغل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خطرناک ترین کار دنیا کارگری در ایرانه
بدون امنیت شغلی با کمترین حقوق
اگه اون کارگر خطر مرگ و هر روز تو کارش حس میکنه ما کارگرا هم به خاطر خیلی چیزا شاید هر روز امکان سکته کردن و داریم
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۱:۱۴ ۳۰ تير ۱۳۹۶
خطرناکترین شغل کار در ازمایشگاه بالینی است فکر کن شما روزی 100 نفر رو که احتمالا تعداد زیادیشون یه مشکلی دارن میان باید روی نمونه های بیولوژیکشون از قبیل خون و ادرار و مدفوع و خلط و ....کار انجام بدین!!! این یعنی همش ویروس و انگل و باکتری وقارچ و.... به علاوه ی اینها معرف های شیمیایی عموما خطرناکی رو در نظر بگیر که برای انجام ازمایشات کاربرد دارن!