فرماندار اردکان؛

فقر باعث از بین رفتن استعداد‌های افراد تحت پوشش نمی‌شود

مقیمی؛ فقر باعث از بین رفتن استعداد‌های افراد تحت پوشش نمی‌شود بلکه نیاز به توجه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فرماندار اردکان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، با تأکید بر شناسایی افراد مستعد تحت پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: اصلی‌ترین کار کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی ظرفیت و استعداد‌های خانواده‌های تحت پوشش است. اینکه بدانیم این افراد چه استعداد و توانایی دارند و از همان ظرفیت‌ها برای توانمندی خود آن‌ها استفاده کنیم.

هادی مقیمی افزود: آنچه بسیار اهمیت دارد این است که فقر باعث از بین رفتن استعداد‌های افراد تحت پوشش نمی‌شود بلکه نیاز به توجه دارد.

فرماندار اردکان با اشاره به رشد بالای جمعیت شهرستان اردکان و بروز آسیب‌های اجتماعی، تأکید کرد: تأمین نیاز‌های فرهنگی جمعیت تحت پوشش کمیته امداد باید به اندازه تأمین نیاز‌های مالی و اقتصادی آن‌ها موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی هدفمند و صحیح تابو‌های غلط شکسته شود، گفت: کمیته امداد بعنوان یک نهاد انقلابی و ارزشی نقش مهمی در رفع آسیب‌های اجتماعی دارد.

فرماندار اردکان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یک مسئول نباید سلیقه و فکر شخصی خود را کامل بداند بلکه باید زبان گفتگو در جامعه تقویت شود.

هادی مقیمی بیان داشت: یک شهروند در تمامی شرایط یک شهروند است و حقوق آن باید محترم شمرده شود، هر شهروند یک رسانه ملی است و نمی‌توان این را حذف کرد.

انتهای پیام/ص

هر شهروند یک رسانه ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.